Historier!

Som alla vet finns kvinnans säkra period men mannens dito är mindre omtalad eftersom den infaller bara en gång per år nämnligen till jul. Därmed följande:Kulorna hänger i granen, pungen är tom och staken står i fönstret!!!.

 

Det var en kvinnlig dvärg som klagade hos doktorn att alltid när det regnade fick hon besvär med underlivet varpå hon fick rådet att infinna sig hos nämda doktor. Hon fick löfte om att hon skulle få bryta kölista, det var bara att infinna sig på sjukhuset. När så nästa regn kom så fanns hon naturligtvis på plats hos doktorn. Hon fick sätta sig i gynstolen varpå doktorn började på höger sida. Han frågade hur det kändes. -Gudomligt, svarade hon. Därpå återgick doktorn till den vänstra sidan. Efter fullbordat verk fick den kvinnliga dvärgen så den andra frågan hur det nu kändes varvid hon svarade: Gudomligt!  Men vad har egentligen doktorn gjort för att åstadkomma denna underbara känsla? Svaret blev: -Jag har skurit av era gummistövlar tio centmeter längst upp!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Hans-Olov

Vinterns kallaste minus förtio grader.

2011-02-15 @ 13:30:56
Postat av: hans-olov

Sjukdom Den 14 maj drabbades jag av ett slag anfall ,stroke, och skickades till Piteå lasarett där jag vårdades, och som det inte var nog så fick jag lunginflammation som tydligen blev efterhängsen då jag fortfarande efter sju veckor dras med feber,det tråkiga dessutom är att jag rekommenderats att inte köra bil på tre veckor,vilket är jobbigt.

2011-06-29 @ 14:59:00
Postat av: hans-olov

Sista inlägget som jag skrev att inte köra bil på tre veckor ska naturligtvis vara tre månader.d.s.

2011-06-29 @ 15:06:32
Postat av: Hans-Olov

En glädjens dag på torpet Norrvallen då jag fått klartecken från doktorn att få köra bil igen,har varit förbjuden att körabil i tre månader efter stroken som jag drabbades av. H-O,

2011-08-07 @ 13:14:20
Postat av: Anonym

Pappan var med sin son som satt och tecknade,vad ritar du min kompis frågar far? Svaret blev det är en häst som äter gräs,jag ser inget gräs,det har hästen redan ätit upp,ja men var är hästen då,den gick därifrån eftersom gräset var uppätit!!!!!!TorparenH-O.

2011-09-21 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0